حسین پالیزدار

در رابطه با فست فود و رستوران

حسین پالیزدار

در رابطه با فست فود و رستوران

پیتزا: 4 نکته برای تزیین متعادل

یک پیتزا با یک ماده پر کننده متعادل ، پیتزایی با پایه محتاط است که حاوی تعداد مناسب مواد تشکیل دهنده است و می توانید از همه طعم دهنده های آن لذت ببریددر اینجا 4 نکته برای تزیین متعادل آورده شده است!
پیتزا

1. یک پایگاه محتاط اما با کیفیت



اولین نکته ما اطمینان از کیفیت پایه گوجه فرنگی آن استنباید ترش و پخته باشداین یک نکته کلیدی برای تهیه یک تزیین متعادل است ، زیرا پایه باعث تغییر شکل طعم مواد نمی شود.

توجه : البته بازهای دیگری غیر از گوجه فرنگی امکان پذیر استفقط لازم است اطمینان حاصل کنید که پایه ای که با آن کار می کنید بیش از حد جلوی تریم را تحمیل نمی کند.


2. موزارلا با دوز خوب

تزئین پیتزا
سیم ها خوب هستند ، خیلی زیاد بهتر نیستندایده آل این است که یک موزارلا رشته ای داشته باشید اما پیتزا را اشباع نکند ، در معرض انزجار قرار می گیردو همچنین برای چشیدن بسیار دلپذیرتر است!


3. روی پیتزای خود را بیش از حد اضافه نکنید

تزئین پیتزا
این عقل سلیم است که همه ندارندمحدود کردن انتخاب مواد برای تزیین متعادل ضروری استیک پیتزا غیرمنتظره باید به شما هشدار می دهد، به عنوان آن می تواند برای چند چیز باشد:
پنهان کردن انتخاب کم پایان از مواد تشکیل دهنده دیگر.
شکم مشتری را پر کنید تا احساس سیری در او ایجاد شود.

همچنین ، با داشتن مواد زیاد ، خمیر پیتزا در مرکز پخت به سختی پخت خواهد کرد.
تزئین پیتزا

4. جای همه طعم ها را بگذارید



سرانجام ، یک پیتزا با یک ماده پر کننده متعادل طعم و مزه هر ماده را نشان می دهد می توان ریز بودن آرد ، کیفیت پایه ، ویژگی پنیر ، شیرینی آجیل کاج و غیره را تشخیص داد.

پیتزا هنری است که تلاش می کنیم اشراف را به آن بازگردانیمما با ارائه محصولات با کیفیت بالا با Gammino Tradition از شما در انتخاب مواد تشکیل دهنده شما پشتیبانی می کنیم .

یافتن دوز مناسب می تواند مدتی طول بکشد ، اما با تجربه خواهید توانست سریعتر مواد خود را متعادل کنیددر مدرسه Pizza Trades ، ما همه کلیدهای یک کلوچه پیتزا متعادل را به شما می دهیمبیا و با ما آموزش بده !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد